tisdag 18 september 2007

Länge sen..

..Bloggen blev uppdaterad märker jag. Har ju haft en flytt att styra med, men nu är vi äntligen på plats och har fått lite ordning (fast inte tillräckligt för att visa några bilder än ; )). Sååå skönt att det är klart! Nu ska vi ALDRIG mer flytta..Åtminstonde inte de närmaste 2 åren : D
Har inte blivit så mycke scrappande heller senaste tiden men de 2 första till SWE bloggens BOM (boken om mig) utmaning har jag iallafall gjort.Första gången jag provar lettersize. Den första blev lite för trist och den andra lite för färgglad men men.. Ett nytt halsband och örhängen har hunnits med också. Gjorde dem till bröllopet vi var på i helgen (då min barndomsvän gifte sig)för att ha något som matchade till klänningen. Önskar jag kunde lägga in lite bilder från bröllopet för det var verkligen magiskt vackert. Vet inte om bruden skulle uppskatta det dock så det får väl vara.

Här är den första till BOM utmaningen (som blev för trist). Dåligt fotad och det fattas lite journaling ännu (måste fråga mamma om det först).



& här är den andra (som blev aningens för färgstark). Ett bedrövligt foto på mig är det också men det finns liksom inte så många & välja på ; ). Sen skulle det ju egentligen va med ett självporträtt också men jag skippade det.




& smyckena (snäckskal och sötvattenspärlor)




Mot sängen..

8 kommentarer:

Claudia79 sa...

Suuuperfin LO!! Verkligen! Och du är ju jättesöt ju...!:-) (Ser också att jag skulle behöva loosa lite vikt hahah om jag jmfr våra mått;-))

fraise sa...

Ååh- men där är du ju ..igen! :-) Har saknat dig i träsket! Mitt pärlande har legat på is ett tag-fattar inte hur jag ska hinna med allt pysslande. ;-) Sen försvann en massa pärlor ifrån min lilla ask när bustrollen välte ut dem TVÅ ggr i rad! Tror du jag hade lite att göra då?? ;-) Sista gången drog jag fram dammsugaren och sög upp sk_ten.. :-( Eller ja- i alla fall småpärlorna.
just det- höll på att glömma ju:URFINA LOs!! kram

Anonym sa...

Jättefina Lo, Gillar den färgstarka, önskar jag vågade oxå.

Anonym sa...

Kikade förbi på dina BOM:ar :-), gillar både, den första för att den är så harmonisk och stilrent enkel och den andra just för att den är så färgstark!!! :-D
Smycken är toppenfina dom med, önskar jag kommit igång lite mer med pärlandet...men det får bli ett annat år...haha...

Rebecka sa...

Men hallå! De är ju skitsnyggt som vanligt! Önskar jag kunde vara lika duktig som du men jag har liksom inte orken... Och du, vem har gift sig? Hoppas vi ses snart!!! Puss gumman!

Jenny sa...

Tyckte båda BOM lo'sarna var supersnygga!! Inget att risa här inte!

Örnen sa...

Gillar din BOM supermycket!!!

Tingeling sa...

Dina smycken är fantastiska!!