onsdag 29 augusti 2007

Nytt kort

3 dagar kvar till flytt och allt är ett enda kaos *pust*.Ett litet paket, med smarriga grejer, från skaparlusten hade hittat till min brevlåda idag.Så nu är inspirationen på topp men tyvärr räcker inte tiden till så det får vänta. Här är iallafall ett kort jag gjorde för ett par veckor sen till K:s goa moster. Det är liftat/CASE:at från ett kort som Sassa-Floowermail gjort med samma stämpel. Är ganska nöjd för en gångs skull (förutom att "mössan" (eller va det är)inte skulle varit helsvart (råkade slinta lite med pennan när jag ritade så det fick bli en nödlösning ; ))



7 kommentarer:

Claudia79 sa...

Ahhh suuperfint!!

SasSa sa...

Sa precis som Claudia när jag såg kortet. Verkligen superfint! Vilken härlig ceris färg du har på stämpelmotivet. Ja hela kortet är härliga färger. Me like!
Kram SasSa

SasSa sa...

Klart du fick lifta. Jättekul att se:-D. Fast jag tror det är ett kort jag gjorde efter en skiss på scrappiz så jag kan inte ta åt mig hela äran....

Stämplarna kan man köpa eller förbeställa på Handstämplat. Vet inte när nästa datum för förbeställning är bara eftersom Anna kommer få(/kanske fått) hem en sändning i denna veckan eller nästa.
Kram SasSa

Rebecka sa...

Faan vad snyggt!!! Du är ju världens konstnär för tusan! Har du fått mitt mess??? Annars så säger jag GRATTIS så här långt i efterskott....sorry! Imorn är det kärleksparad, ska du med eller? Puss!

Rebecka sa...

Åhh men älskling! Kom precis hem från paraden ju och såg ditt meddelande NU!!! FAN OCKSÅ!!! Kunde behövts lite förstärkning. Nejvars, ALva och jag fick gå med Josefin Brink från vänstern(!!!!Häftigt va!!!HIHI) så det gick bra ändå men det hade ju varit skitkul om du varit med! Nästa år får vi gå så får vi vara ett "par" då iaf...hehe! Hoppas det går bra med flytten, ni får säga till om ni behöver någon hjälp! Jag ska nog vara hemma ganska mycket nästa vecka tror jag så vi kanske kan ta en fika eller nåt? PUSS!!!

Minimalla sa...

Sååå fint!! Vad kul att jag hittade din blogg... nu ska jag kika lite mer. :-)

Jag... sa...

Nämen vilket sött kort! Ettav de finare jag sett på länge! Bra jobbat! :-D