måndag 15 oktober 2007

Hemma hos oss..

Hinner visst aldrig skriva här mer än en gång i månaden typ, så det är lika bra jag slutar skriva att jag ska börja uppdatera oftare. Tänkte iallafall att det kanske var dags att lägga ut lite bilder på nya hemmet (har ju ändå bott här en månad nu). Det mesta är väl på plats men det är rätt mycke "finlir" kvar (typ tavlor, hyllor,gardiner och lite annat smått). Idag har kära lilla syster varit här och scrappat ( & jag hann väl med lite också trots att jag, som vanligt, mest satt & hinka kaffe och tryckte in kokosbollar). Får fota och lägga in i morron.
Här kommer iallafall lite suddiga bilder (ja de e faktiskt idiotkamerans fel ; ) från nya hemmet


Framsidan (baksidan är inte riktigt i skick att visas upp just nu ; )


Hallen




Kök





Del av sovrummet



Badrum





Liten del av vardagsrummet (som inte är klart än)



Pysselhörnan (fortfarande bara under uppbygnad ; )



Datahörnan



Läshörnan i datarummet



& så en bild från dagens scrappande

1 kommentar:

Anonym sa...

Men gud va fint ni bor! Helt underbart. helt i min stil.