måndag 20 augusti 2007

Publicerad på SWE bloggen!...(förra veckan)

Ja, det har varit galet mycke att göra sista tiden. Kräftskivor & födelsedagar till höger och vänster. Bloggen har inte direkt blivit någon prio..
Men nu ska jag iallafall lägga in en ny LO som blev publicerad på SWE bloggen förra veckan (till deras färgutmaning). Det känns verkligen sk*tkul att ha skickat in 4 gånger och blivit publicerad varje gång! En egoboost som jag med mitt vacklande (scrap)självförtroende behöver ibland. Dock inte sagt att jag blev nöjd med LO:n..Hmmm..Vet inte riktig vad jag ska kalla detta (freestyling light kanske hehe)..Ja, jag tänkte jag skulle prova på att freestyla lite, men jag kan ju säga att den INTE blev som jag tänkt mig!! Men jädrar va kul att göra! Inte tänka alls, bara slänga på lite krafs & klart! Ska provas fler gånger..

(är scannad, därav "randen" mitt i)



Har ju faktiskt gjort ett nytt kort också men vår kamera har bestämt sig för att lämna oss för gott, så det får väl vänta..

So long

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad fin den var - mysigt foto! Gillade den lilla fjärilen/biet (?) skarpt (är det rub ons eller stickers eller stämpel eller vad???)och så häftklamrarna (för det är det väl?) på hjärtat - använder häftklamrar på nästan varenda LO nu för tiden!:-D
Inget ris från mig idag;-)

Sofie sa...

Den är ju jätte läcker, förstår inte att du inte är nöjd!! Det enda jag hade gjort är att "tona ner" det oranga papperet.. tyo scart chalk kanske :-D

Anonym sa...

Tycker LOn är jätteläcker! Gillar speciellt titeln, att du använt flera olika typsnitt utan att det blivit rörigt. Skulle jag ändra på nånting så skulle jag ändrat färgen på fotomattan så att fotot syns mer :-)

Anonym sa...

Vadå inte riktigt nöjd???? Helt underbar tycker jag. Och grattis till pubkiceringen!!

SasSa sa...

Jättesöt och i massa härliga färger! Me like*
Kram SasSa

Erica sa...

Skitsnygg!!! Gillar den MASSOR!

Sofie sa...

Hanslat på Skaparlusten :-D Mycket snyggt!!!

Sofie sa...

Handlat skulle det stå :-P