lördag 19 januari 2008

Veckans pyssel

Är väl på tiden att uppdatera med lite nytt pyssel nu när man äntligen börjar komma igång igen. Tre (väldigt enkla) LO:s har det blivit denna vecka.Känns jättehärligt att scrappa lite igen men det tråkiga är att jag knappt har varken papper eller dekos att jobba med. Har inte handlat några scrapgrejer (förutom julpapper & sånt) sen i September så det man gör känns ju totalt antikt när man jämför med andras alster. Och så blir det väldigt tomt när man inte har några grejer att fylla sidan med (kanse skulle provat ett mindre format?)
Och jag måste verkligen ha en ny kamera snart! ALLT blir suddigt med den jag har nu! Det är lite synd om mig ; )


Den första är en LO om min kompis bröllop. Fotot är ju ganska dåligt men när jag tittar på det kommer jag bara ihåg hur det lyste om dom efter vigselakten, när de gick ut från kyrkan, så därför kände jag att jag ville scrappa det. Skippade journaling så länge eftersom jag ska göra fler sidor från bröllopet sen..




Håller på med ett album till mina små kusiner och den här är till det. Ska till mer text sen när jag kommer på vad jag ska skriva.Den ser konstigt blek ut i ena hörnet men det är den inte egentligen.




Och den här gjorde jag lite på skoj..Hittade dom här när jag rev bland mina gamla foton hemma hos mamma och blev lite nostalgisk! Antar att de flesta känner igen killen *blinkar åt Rebecka* ; ) Om inte så är det Lars Winnerbäck för lite mer än 10 år sedan. Var ett stort fan då och skivan (dans med svåra steg) gick på repeat dagarna i ända.Det är jag dock inte längre, men tycker det är lite kul att så mycket hänt i han karriär sen dess : ) Den här är scannad därav randen i mitten.



Har förresten knåpat ihop lite nya smycken också.





6 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Bröllops-LO:n är HELT underbar! Så enkel och fin! Har du gjort "pärlbandet" själv eller köpt färdigt? Superläckert!

Unknown sa...

Underbara alster allihop - men bröllops-LO´n är fantastisk!

Väldigt vackra smycken också!

Claudia79 sa...

Vilka underbara saker du skapat, vännen!! Bröllpos-LO:n smälter mitt <3:a! Ha en bra dag. kram kram

Anonym sa...

Hallå tjejen! I´m impressed, vilken fantastisk bröllops-LO!!! Stilren och supernice. Den andra var också supersnygg, fin placering och färger. Den sista var det inget fel från din sida, men herregud - hur ser han ut....;-)!!! Ha en skön söndag! Kram

Jenny sa...

Supersnygga lo'er! Och smyckena också!

Lotta sa...

Oj, vad jag blev kär i den översta LOen här. Sååååå vacker.....sen är ju alla din alster fina. Men bröllops-LOen slår allt.....