tisdag 22 januari 2008

Nytt

Gjorde den här LO:n till skisstävlingen på Hildas rum i Lördags natt.Hade inte tänkt vara med men fick ett infall precis innan jag skulle krypa till sängs (undrar varför inspirationen alltid kommer då)! Tycker den blev lite konstig..Allt skulle liksom ha suttit ihop lite mer.. Men men, det blir sällan som man tänkt sig. Den kom visst trea iallafall så det var ju kul! Behövde lite nytt självförtroende : )




Sen var jag tvungen att göra några fler smycken av länkarna jag köpt också. Blev ett ankelt halsband som man kan variera lite



Den här går att ta bort..


..Så det blir ett enkelt runt istället.


Gjorde att enkelt armand till också..


Och ett par örhängen : )

6 kommentarer:

SasSa sa...

Åh grattis!!! Den är jättefin! Gillar färgerna såå.
Kram SasSa

Pauli sa...

wow vad mycket fint! och grattis!! Vart har du köpt dina fina "swirls" är det chipboards?

Örnen sa...

Grattis!!!
Tokgillar LOn!!!

Pylle sa...

Grattis!!!
Åå så fina smycken du gjort, skulle också vilja göra det men det får räcka med en hobby som tar upp det mesta av min tid.
// Elin

Anonym sa...

grattis :-D LO:n var jättefin! å smyckena var åxå underbara.

Lisbet sa...

Hej hallo..
Hos dig har jag nog inte varit förr men har stannat till och tittat på dina alster. Har rattat in sportradion på radion, skaffat mig en stor kopp kaffe och tänker medans jag lyssnar på Skidskyttet surfa runt och infånga lite inspiration från scrappare.