torsdag 2 augusti 2007

Deprimerad..

Fick hem lite nya papper igår och va så jäkla sugepå & börja använda dom. Sen när jag satte mig och gick igenom korthögen slog det mig att jag inte har ett enda förbannat kort som känns inspirerande att scrappa : ( Nu menar jag inte att jag inte har några kort som jag VILL scrappa för jag har mängder, men inget_är_bra!! Och det är ju självklart.. Korten blir inte bra med en kamera som är 5 år gammal och nästan helt trasig! Känns så tråkigt att tänka på hur många roliga händelser och speciella ögonblick i livet man "missar" att dokumentera, bara för att man inte lyckas få dem bra på bild. Nä, så fort flytten är över och alla kostnader som följer med den blir det raka vägen & köpa ny kamera..Men ja vill ha NU ju!

Slängde ihop ett halsband & matchande armband på rekordtid förut. Var en beställning från systeryster, som har en tendens att komma på sånt i sista sekunden *harkel* så det fick bli enkelt..






5 kommentarer:

Rebecka sa...

Ehh *harkel* har du lust att "slänga ihop ett enkelt" åt mig oxå eller ;-) De är ju skitsnygga!!! Och du, nu är vi äntligen hemma....grillkväll snart va? Vädret verkar ju vända nu... PUSS

Sol sa...

Såååå himla snyggt halsband och armband!! Och de "slängde" du bara ihop....!!? Har precis börjat med att göra halsband och dylikt. Är inte ens i närheten av vad du gör....

Claudia79 sa...

Jättesnyggt halsband och armband!!

Erica sa...

Tack tack!!! Vilka ljuvliga kort du gör och för att inte tala om dina smycken. Jag är också lite sugen på smycken men tillåter mig inte att testa. Finns inte tid för en hobby till ;-)

Jo sa...

Jättesnyggt halsband och armband!