torsdag 14 juni 2007

Lite mer resebilder...

Nu har jag lagt in lite fler bilder från resan, så då får jag väll ta och slänga in några. Kan ju va lite kuligare (för er som känner mig IRL iallafall) att få se lite bilder på resesällskapet också och inte BARA döda byggnader.. Så här kommer ett gäng med lite av varje (& om nån som inte känner familjen läser, så var det jag, moster & kusinerna som var iväg)...

Lasse, Ninne & Gurra på Times square


Ninne & jag uppe i Empire state building


Lasseman på båten ut till Liberty & Ellis island


Slappar i Central park


Ett ruggigt Washington (Lasse & Ninne vid vita huset)


Framför kongresshuset


Roomsevicefrosseri (Washington)


YAMMI!!


Söta kompisar (Washington)


Tillbaka i N.Y igen.. Vårt mysiga rum på Times Square


Riktig Amerikansk Frukost : )


& Så några fler båtbilder ..


Visar hur enorm Empire state är jämfört med andra jätteskrapor


Högst upp på norra Manhattan var det tomt


Liten del av Manhattan (taget från flyget).Tala om spikraka gator.

Inga kommentarer: