tisdag 15 januari 2008

Utmärkelse..




Jag fått utmärkelsen "You make my day" av söta Lady Di. Tack snälla du! Du gjorde verkligen MIN dag : )
Den funkar såhär: "Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times."

Jag ska alltså vidarebefordra denna till tio andra som inspirerar mig med sitt skapande. Men efter att ha tänkt en stund har jag konstaterat att jag inte kan välja ut tio personer (är helt enkelt för velig ; ). Springer in och ut i så många bloggar jämt (kanske är det därför jag aldrig hinner scrappa något själv?: ) och alltid är det något, hos var och en jag besöker, som inspirerar mig! Så därför ger jag den här vidare till alla kreativa människor där ute som skänker så mycket glädje och inspiration genom att visa upp sitt skapande! Skicka gärna vidare utmärkelsen till de som inspirerar er : )

Inga kommentarer: