måndag 31 december 2007

Gott nytt år!!!

Vi har haft full rulle här ända sen jul så inget pysslande alls har det blivit i mellandagarna. Men nu väntar en veckas ledighet så förhoppningsvis kan man hinna med en LO eller två! *längtar* : ) Det blir ett lugnt nyårsfirande i år hemma hos mammma med hela gänget. Massa mat & massa Singstar : ) 2007 har, med undantag för några små ljusglimtar ("hus"köp tex), varit ett rätt så tufft år för oss.. Så jag känner mig faktiskt glad över att det äntligen är över och jag är säker på att 2008 kommer bli mycke bättre!!! ; ) Ses då!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt till dig med! 2008 blir säkert ett år fyllt av överraskningar.

Var länge sen jag kikade förbi här, har nu tittat på alla dina fantastiska julkort, är så impad av alla olika motiv eftersom du sällan använder stämplar. Skulle behöva gå en kurs hos dig ;-).

Tittade oxå in hos "er", dvs på radhusbilderna, har ju sett lite förr men inte med er inredning. Åh vad mysigt ni bor. Så häftiga detaljer. Var det typ nu jag lovade att du skulle få se hur vi bor? ;-)

Nähä slötitta på lite tv nu, är faktiskt lite bakis idag...haha...såg att även ni körde Singstar i går. Vi köpte det häromdan - sååååååååå kul. Fast en massa tråkmånsar på festen vi var som inte ville sjunga...hur kan man inte vilja det? ;-)

Kram på dig!

Rebecka sa...

Hej stumpan! Gott nytt år! Hoppas ditt år blir ett superbra år! Och det blir det säkert;-D Håller alla tummar för oss båda! Vi är nämligen världens vackraste kvinnor på jorden och förtjänar ett jäkla bra år!!! Så de så!!! PUSS!!!!!!!!!!