tisdag 23 oktober 2007

LO och julkort

Gjorde en LO häromdagen som egentligen skulle ha varit till förra veckans SWE blogg skiss, men resultatet blev inte det minsta likt skissen så det gick ju inte att skicka in. Funderar på om jag ska lägga till något mer på den. Tycker den ser rätt trist ut! Rent spontant känns det som det borde vara mer journaling på men det ska vara förstasidan i ett resealbum (det femte resealbumet jag börjar med och som aldrig kommer bli klart ; )) så därför har jag tänkt att bara ha rubriken där. Några nya julkort har jag lyckats få ihop också. Gick lös med shimmerkitet på två av dom (det ser bättre ut i verkligheten än på bild. Det med tagen har jag liftat av Fnyz, fast mitt är en ganska så kraftigt förenklad variant ; )







11 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, jag tycker inte det ska va mer på, den grym snygg.
Och så måste jag säga att jag älskar julkorten! Så himla fina och enkla, klar liftvarning :-)

Anonym sa...

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig för jag tycker att den var jätte fin. Och julkorten var grymt snygga!

Anonym sa...

Jag tycker inte heller att det ska vara något mer på LO:n - den är bra som den är! Och julkorten var helt underbara - så enkla och fina!:-)

Sofie sa...

Perfekt precis som den är!!!

Jenny sa...

Tycker också lo'n var snygg! Pappret passade perfekt!

Jenny sa...

Just det! O julkorten var supersnygga dom med!!

Rebecka sa...

Jag vill ha ett julkort av dig i år ;-) Behöver inte säga vad jag tycker om dem va? PUSS!

Petraso sa...

jätte fina kort!

SasSa sa...

Öjöj, mycket läckert var det här, allt ihop!!!
Kram SasSa♥

LadyDi sa...

Wow, jättenygga julkort du gjort!

Unknown sa...

Jättevacker LO och snygga julkort! *tar med mig lite tips till scrapbordet* :-)