onsdag 27 juni 2007

Utmanad.

Blev utmanad av Sosofofie..
REGLER:Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir “tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit “tagna” och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Ok here we go..

1. Jag MÅSTE städa hemmet supernoga (inkl. torka av ALLA dörrar, skåp, lister etc. med ajax) varje vecka annars får jag världens ångest.

2. Jag är sjukt beroende av nässpray (duger bara med Otrivin menthol). Konsumerar flera flaskor i veckan.

3. Jag dricker minst 2 liter cola light om dagen.

4. Jag samlar på pyjamasar (säger man så?). Har flera fulla hyllor i garderoben och det är mest sånna med snobben på (ja han e ju så söt).

5. Jag kan inte äta skumtomtar! Tycker de känns så sträva mot tungan så jag ryser bara jag tänker på det *Uscha*

6. Jag sorterar mina kryddburkar i bokstavsordning.

Ja de där va ju lätt!! Hade kunnat skriva 100 punkter till ; )
Nu till problemet.. Eftersom alla "träsktrollsbloggare"redan blivit utmanade så återstår bara en på listan. Så...Rebecka min kära vän,jag utmanar bara dig (& ja vet att du med skulle kunna skriva minst 100 egenheter eftersom vi e ungefär lika "störda" : D) Varsågod & utmana vidare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänkte oxå utmana dig, men ser att jag är för sent ute :)

Lotta sa...

Aha, ett träsktroll till som är beroende av nässpray. Jag åxå.......fast jag måste ha nazin....Lite roligt åxå, samlar på pyamasar.......kul:)