måndag 28 maj 2007

Stress!

Har sprungit runt som värsta galningen idag för att försöka fixa allt innan resan (visste att de skulle bli så här ; ). Har iallafall knåpat ihop två halsband nu i kväll. Det ena (det långa med vita sötvattenspärlor och silverbollar) är en beställning som jag lovat skulle bli klar innan jag åkte och sen när jag ändå var i farten gjorde jag ett enkelt med små sötvattenspärlor i olika jordfärger som blivit över. Köpte de små trollsländorna för några dagar sen och var tvungen & prova (blev rätt sött ändå fast inte min stil riktigt).Är så mörkt ute så jag fick fota det ena på fönsterbrädan och det andra på mattan utanför dörren (väldigt proffsigt hehe)
Nu ska jag ta hand om megatvätthögen Allan... Tjing


2 kommentarer:

Malin sa...

Vilka underbara halsband du gör, nästan lika snygga som dina Lo:s ;)!
Kul att du skaffat blogg med!

Unknown sa...

Så du gör smycken också! Så fina! Gillar dina LO´s skarpt också :-)