söndag 27 maj 2007

Mors dag!



Knåpade ihop ett halsband till mamma igår kväll. Fotot blev visst inte så bra men de är ljusgrå plastpärlor, mörkgrå sötvattenspärlor, ljusrosa muranopärlor och mellandelar i silver. Blev sådär nöjd men det blev väldigt fint på : ) Var ju tvungen att försöka få ihop ett litet kort också trots att inspirationen är noll just nu! Hade nog inte mer än 5 minuter på mig att få ihop det så det blev som de blev... De fulaste jag någonsin gjort tror jag!

För övrigt har jag fortfarande inte fixat ett dugg inför resan! Glider bara runt här & tror att kläderna ska tvätta, torka och stryka sig själva och ta ett litet fint skutt ner i resväskan... Men i morgon är en annan dag.. Då ska jag fixa allt ; )




























2 kommentarer:

Erica sa...

Jag tycker kortet blev fint! VAd är det för swirls?

Erica sa...

Glömde säga att halsbandet var kanonsnyggt. Jag har inte ens tänkt tanken att man kan göra halsband själv :-) Jag antar att hon blev jätteglad! :-)